Reklamace

Reklamační řád

Reklamace zboží se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a zákonem na ochranu spotřebitele.

 

Jak dlouho trvá záruční lhůta?

Na zboží se vztahuje minimální záruční lhůta 24 měsíců. Záruční lhůta začíná plynout dnem převzetí předmětu plnění. U našeho zboží slouží daňový doklad (faktura) zároveň jako záruční list.

 

Reklamace vad vzniklých při přepravě

Kupujícímu doporučujeme prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno poškození, doporučujeme následující postup:

a) Pokud se rozhodnete viditelně poškozenou zásilku od přepravce nepřebírat, informujte nás o tom na e-mail info@leshoubeles.cz, dodáme vám jiný, bezvadný výrobek.

b) Pokud jste zásilku od přepravce převzali, pečlivě zdokumentujte poškození (foto) a bez zbytečných průtahů, nejpozději však do tří pracovních dní, kontaktujte přepravní společnost, se kterou sepíšete zápis o škodě. Je nutné si ponechat obal a výplně zásilky pro případné pozdější posouzení oprávněnosti reklamace. Bez uvedeného zápisu o škodě nemůžeme zahájit reklamaci zboží u přepravce, a tudíž vám nemůžeme poškození výrobku vzniklé při přepravě uznat.

Kromě sepsání zápisu o škodě u přepravce je nutné reklamovat zboží i u nás. Ihned vás budeme kontaktovat, a pokud uznáme vaše nároky jako oprávněné, zajistíme dopravu náhradního zboží v perfektním stavu.

 

Reklamace vad vzniklých během užívání

1. Reklamaci by měl zákazník uplatnit bez zbytečných odkladů, ihned po zjištění vady. (Rozlišujeme mezi opotřebením výrobku v důsledku intenzivního nošení či užívání, a poškozením v důsledku skryté vady či nekvalitní konstrukce.)

2. Záruční dobu nelze zaměňovat s dobou obvyklé životnosti výrobku.

3. Za vadu nelze považovat takovou, která vznikla v průběhu užívání v důsledku nepřiměřeného či nešetrného zacházení, násilnou či neodbornou manipulací. (Proutěný košík na houby není určen pro nošení kamení; plátěné boty určené pro suché, letní počasí nelze nosit celoročně, ať je zima nebo déšť apod.)

4. Reklamaci vybraného zboží budeme posuzovat v souladu s pokyny stanovenými výrobcem zboží nebo jeho zástupcem, resp. výrobci takové zboží odešleme k vyjádření a vyřízení. (např. boty)

 

Ihned po zjištění závady nás kontaktujte ideálně e-mailem a zašlete:

1. Popis závady

Spolu s poškozeným zbožím nám stručně popište důvod reklamace. Kladné vyřízení pochopitelně ulehčí i fotografie dokumentující závadu.

2. Kopii faktury

Pokud již nemáte k dispozici doklad o zakoupení zboží, pokuste se nám napsat číslo objednávky a fakturační adresu, na kterou byla vystavena.

3. Volbu vypořádání

Reklamace by měla obsahovat i volbu vypořádání nároku kupujícího podle zákona (výměna zboží, vrácení peněz aj.)

 

Následně se domluvíme na zaslání reklamovaného zboží. Zde jsou možnosti:

 

1. Poštou na adresu: Kompletní reklamované zboží zasílejte řádně zabalené proti poškození na adresu:

Les Houbeles, Růžová 7, 110 00 Praha 1

2. Osobně v místě provozovny Les Houbeles, Růžová 7, 110 00 Praha 1. Můžete přijít kdykoliv v provozních hodinách, ale doporučujeme předem nás kontaktovat telefonicky nebo e-mailem.

3. Výměnou prostřednictvím služby GLS – kurýr vám doveze novou zásilku, vy mu předáte starou. Na tomto postupu se s vámi musíme předem domluvit telefonicky nebo e-mailem. Této variantě ale musí předcházet pozitivní vyřízení reklamace.

 

Jak dlouho to bude trvat?

Maximální doba pro vyřízení reklamace je 30 dní ode dne fyzického přijetí reklamovaného zboží. Reklamaci ale řešíme vždy individuálně a je-li pozitivní vyřízení jednoznačné a vy trváte na výměně, může mít i bleskový průběh. O výsledku vás informujeme emailem nebo telefonicky.

 

Náklady za dopravu

Náklady spojené se zasláním reklamovaného zboží směrem od zákazníka nese zákazník. V případě kladného vyřízení reklamace je zákazníkovi zasláno opravené nebo vyměněné zboží zpět na naše náklady.

 

Vrácení zboží ve 14denní lhůtě bez udání důvodu

 

Zakoupené zboží můžete vrátit bez udání důvodu během zákonné 14denní lhůty od data jeho převzetí.

 

Jak na to?

Stačí nás kontaktovat a písemně uvést, že odstupujete od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu, na který chcete vrátit peníze. Odstoupení od smlouvy musí být doručeno nejpozději poslední den 14denní kalendářní lhůty (stačí mailem).

 

Kde zboží vrátit?

Zboží můžete vrátit osobně nebo zaslat na adresu:

Les Houbeles, Růžová 7, 110 00 Praha 1

Pokud vracíte zboží poštou, odesílatel musí uhradit poštovné. Poštovné neproplácíme (nejedná se o reklamaci).

 

Jak rychle vrátíme peníze?

Peníze vrátíme nejpozději do 30 kalendářních dnů od odstoupení od smlouvy, ne však dříve, než obdržíme vracené zboží (případně než prokážete, že vracené zboží nám již bylo odesláno).

 

Vrátí se vám celá částka?

Pokud vrátíte zboží nepoužité a v původním stavu, vrátíme vám zpět na účet celkovou hodnotu vámi objednaného zboží, včetně dopravného. Náklady za dobírku ale zpětně neproplácíme.

 

Právo na vrácení zboží ve 14denní lhůtě se nevztahuje:

- na objednávky v rámci obchodní či podnikatelské činnosti, tedy pokud je na faktuře uvedeno vaše IČ

- na dodávku zboží upraveného podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu

 

Právo na vrácení zboží není bezplatné zapůjčení

Zboží může být použito, nemělo by ale dojít k jeho opotřebení. Můžeme po vás žádat úhradu nákladů, spojených s uvedením zboží do původního stavu. Doporučujeme zkontrolovat, zda není zboží zašpiněné (u bot podrážka, make-up na tričku apod.), zda je správně zabalené a kompletní.

 

Vracejte zboží v originálním obalu!

I když není obal předmětem koupě, máme právo na náhradu nákladů, které jsou spojeny s vrácením zboží. Zboží v neoriginálním nebo poškozeném obalu budou další zákazníci vnímat jako použité a nám nezbude, než ho prodat se slevou.

Každý případ samozřejmě posuzujeme individuálně!

© 2017 LesHoubeles
všechna práva vyhrazena
kamenná prodejna:
Růžová 7 | 110 00 Praha 1
po - pá 9:30 - 18:00
so 13:00 - 18:00
kontakt:
+420 604 288 601
leshoubeles@gmail.com

sledujte nás

Shoptet.czVytvořil Shoptet

po - so viz kontakty
+420 604 288 601